Saturday 1 January 2011

Style Inspiration



Sveiks, 2011. Es zinu, ka tu esi tikai vienu dienu vecs un viss tev šķiet jocīgs un svešs. Bet mums ir lielas cerības uz tevi un ticība, ka tu būsi Lielisks Gads!




Vārds: Olīvija  Palermo  (Olivia Palermo)
Dzimšanas datums:  28. Feb 1996
Dzimšanas vieta: Connecticut
Nodarbošanās:  aktrise, modele, Ņijorkas socialitāte.
Attiecību stāvoklis: Attiecībās ar modeli Johhanes Huebl

   Palermo jaunkundzei Londona ir viena no mīļākajām pilsētām un jau tuvākajos gados viņa var sevi iztēloties tur dzīvojam.  Viņas svarīgākās pieturvietas Londonā ir Victoria & Albert muzejs, Chelsia antikvariātu tirgus un modes veikals "Matches"  Olīvija pati saka- ,,Es mīlu šeit atrasties, cilvēki šeit ir brīnišķīgi un ziniet, laiks šeit nav sliktāks kā Ņujorkā!''

Viņa nebaidās miksēt un uzdrošinās veidot savu stilu. Varētu teikt, ka viņa iet modei pa priekšu. Es esmu ļoti iecienījusi viņas stilu, un cenšos pielietot to savā garderobē. 

Lūk arī mans TOP 10


















No comments:

Post a Comment