Monday 3 January 2011

You've got Mail

     Man patīk saņemt pastu - īstas vēstules vai paciņas, ar roku rakstītas. Tā ka es varu sataustīt papīru, redzēt rakstītāja rokrakstu un saglabāt par piemiņu. E-pasts tas ir pilnīgi kaut kas cits. Tu izlasi un jau nākamajā brīdī esi aizmirsis par to. Londonā, ļoti reti, kādam ir pastkastīte pie vārtiem. Pārsvarā tā ir iebūvēta  durvīs, tāpēc bieži vien, kad pastnieks no rītiem atnes pastu, tas ir kā modinātājs - metāla plāksnīte nočīkst un pēc brīža tu izdzirdi kaut ko nokrītam uz grīdas.


    Bet ko nu par to! Tātad, pirms kāda laika es atklāju mājaslapu  http://www.postcrossing.com/ . Tas ir brīnišķīgs projekts, kur cilvēki sūta viens otram īstas paskartes. Tev tiek iedota adrese un tā var būt no jebkuras valsts. Tiklīdz persona otrā galā ir saņēmusi tavu vēstuli. Tev ir garantija, ka tu saņemsi vismaz vienu vēstuli no cita lietotāja. Jo vairāk tu aizsūti, jo vairāk tu saņem. Manuprāt tas ir ļoti interesanti. Es esmu jau saņēmusi pastkartes no Ķīnas, Krievijas, Itālijas u.c. Piereģistrēšanās ir par brīvu. Vienīgais par ko tev jāmaksā ir - marka un pastkarte. Lai veicas.

No comments:

Post a Comment