Wednesday 12 January 2011

Lāčiem ziemas miegs.

      Nu nekādi nevaru saņemties! Zinu konkrēti, kas man jādara un ko es gribu, bet tā vietā lai rīkotos, es trešo dienu sēžu mājās (precīzāk -  savā gultā). Vienu reizi tik izgāju ārā -  nopirkt pienu. Kaut kāds ārprāts. Pa nakti kā tāds zombijs sēžu pie laptopa un pa dienu guļu. Nu ir kaut kas jāmaina.
     Mēnesi atpakaļ apsolīju sev, ka ar Jaunā Gada iestāšanos sākšu meklēt darbu. Pašlaik strādāju kinoteātri. Labākais darbs kāds vien man bijis, bet ir daži sīkumi, kuru dēļ nevaru palikt. Kā piemēram - stundas un alga varēja būt labāka.
     Iesaku izlasīt Never let me go by Ishiguro Kazuo, ideāla aukstiem ziemas vakariem ar kakao krūzi rokās.
Šī ir viena no labākajām grāmatām, kuru es esmu lasījusi pēdējā laikā. Tai ir sava īpašā noskaņa, oriģināls sižets, aktuāla tēma, tā ir ļoti labi uzrakstīta un patur savā varā līdz pēdējai lappusei.  Jāpiemin, ka drīzumā arī iznāks filma balstīta uz šo noveli.
"Memories, even your most precious ones, fade surprisingly quickly. But I don’t go along with that. The memories I value most, I don’t ever see them fading." 

    Runājot par filmām … neaizmirsti  izmantot iespēju aiziet noskatīties uz lielā ekrāna Breakfast at Tiffany's, no 21 Janvāra līdz 3. Februārim.  Padod ziņu draudzenēm, izvelc no skapja savu mīļāko kleitu, saliec matus uz augšu, atstāj savu draugu mājās un pavadi neaizmirstamu meiteņu vakaru :)


Lai jums jauka diena! 

No comments:

Post a Comment