Saturday 15 January 2011


   Vēl tagad atceros rītus bērnudārzā, kad audzinātāja sauca visus kopā uz brokastīm. Auzu pārslu biezputra un kakao bija mūsu rīta enerģijas deva. Jāsaka godīgi es nebiju biezputras lielākais fans. Nekad nebiju iedomājusies, ka pienāks tāds brīdis, kad es ļabprāt vēlētos atgriezt šos mirkļus atpakaļ. Eh.
    Pēdējās nedēļas esmu ļoti iecienījusi šo putru. Jāpiebilst, ka neieturu diētu, man vienkārši ļoti garšo auzu pārslu piezputra un es nekaunos to atzīt. 70os un 80os gados šī biezputra bija zināma kā cietumnieku ēdiens, bet mūsdienās Londonā gandrīz katrā kafejnīcā, brokastu laikā, šo putru var baudīt iekštelpās vai paņemt kā Take Away. Starpcitu.15 dienas bez cigaretēm un alkahola. Diemžēl, es neplānoju atmest šos ieradumus tuvākajā laikā, es vienkārši ieturu mazu veselīgu pauzīti. Ceru, ka jūsu gads arī iesākās veselīgi. 

No comments:

Post a Comment